Optimîzasyona pêvajoya karsaziyê dikare bibe sedema xweşbîniya pêvajoya karsaziya Ai-yê dibe ku ji afirînerî û cihêrengiyê re xetereyan çêbike. Ev ji ber vê yekê ye ku ai li ser ji nû ve hilberandina qalib û qalibên pejirandî ye, û ew di rewşên nû, nenas de xirabtir dibe. Encama ku pir zêde pê ve girêdayî ye dibe ku windabûna yekta û taybetmendiyên berbiçav ên marqeyê be. Bi kurtî her ku ew bêtir bandorê li karsaziyê bike, ew ê mezintir bibe. Îro, zehmet e ku meriv wê bimeşîne bêyî ku bi tevahî dev ji fersendên ku pêşkêşî dike berde.
Ai tê wateya analîzkirina daneya hêsantir, Ai tê wateya analîzkirina da
Pirtûkxaneya Hejmara Telefonê neya hêsantir, kesanekirin, xweşbîniya naverokê û ya herî girîng jî, otomatîkkirina karan. Derfetên wê tê vê wateyê ku ai ne tenê wekî paşeroja kirrûbirrê, lê di heman demê de ya lojîstîk, bazirganî û hilberînê jî tê dîtin. Lêbelê, berî ku amûrên ai-yê ji bo e-bazirganiya xwe bikar bînin, bifikirin ka meriv wan çawa di pargîdaniya xwe de bide nasîn da ku ew bi rastî sûd werbigirin. Di heman demê de sînor û bandorên neyînî yên ai jî ji bîr nekin. [nîşana pirsê] E-nameya nûçenameyê têke [nîşana pirsê] E-nameya nûçenameyê wekî vê gotarê navnîşana e-nameya xwe binivîse?

Lez: bêtir bixwînin fêr bibin ka meriv çawa kampanyaya xweya hefteya reş qezenc dike! Pratîkên me yên çêtirîn ên ji bo e-bazirganiya Nîsanê, lênihêrîna hesabê reklamên google - meriv çawa qezenckirina kampanyayên xwe verast bike? Serişteyên Nîsanê, meriv çawa rêjeya klîk-ya xweya organîk zêde dike? Serişteyên ji pisporên seo-yê serişteyên nîsanê, dîtina ku karsaziya xweya serhêl bi me re bêtir veguherînin, ji me re dijwariyek bidin, pirsgirêkê ji me re bibêjin.